kommer inte på någon rubrik o.O

Idag väckte mamma mig klockan 08:00...
Typiskt!
Dom dagar man vill sova länge blir man väckt!
Iallfall hade hon en anledning så då kanske jag kunde gå med på det.

Anledningen var att jag och lillasyster skulle springa 1 km i KSK loppet.
Och jag kom tvåa :D
Så det gick ganska bra :)

Efter det så var jag och Marika "kontrollanter" på 5 km och 1 mils loppen.

Sedan cyklade vi upp till KSK och hade match med dom äldre tjejerna, där vi hade blivit inlånade.
KSK vann med 3-1 :D
Matchen var det absolut roligaste på dagen :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Klart det var det roligaste! ;)

2011-09-13 @ 17:35:19

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0