Speedway del 2

Vi fick gå in i kommentator rummet och snacka i mikrofon också!
Det var sååååå kul...
Eftersom det man sa hördes över hela speedway banan!

Vårt lilla "café" fick en plats mitt emot TV snubbarna.
Som vem vet vi kanske syntes på TV eftersom det var Live sänt därifrån :O
Eftersom det inte var någon där just då förutom dom som jobbade där, sålde vi inte bra då.
Så jag och Tilde tog kort på Antons fina energi drycks burk :D

Sedan behövde Anton oh Tilde gå på toaletten så då fick jag vänta... -.-
Det är så lång tråkigt att vänta när man är ensam.
Men tillslut kom iallafall Anton ut ifrån toaletten.
Och då bestämde vi oss för att gömma oss för Tilde.
Hihihihi.
Så vi sprang runt som yra höns på speedway banan för att hitta rätt ställe.
Vi hittade ett ställe bakom massa stenar och hörde tillochmed hur Tilde gick förbi i sina klackskor.
Fast vi avslöjades snabbt eftersom vi fick skratt attack :D

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0