Godmorgon...

Vi hade såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå KUL igår kväll! Skumgummi skjutandet gick hyffsat bra :-D Jag lyckades skjuta på några killar... Så man kunde ju iallafall LÅTSAS att man var proffsig :-) Efter skummgummi kriget stack vi hem till Marre och Rickard och åt Tacos och drack läsk. Men tack vare Fantan så fick jag kolsyra i ögonen :-( Fast det kittlades så det var faktiskt kul :D Men tack vare Tacosen så fick Axel köttfärs i näsan. USCH! Alltså hur lyckas man! Men skoj det var det :-D Senare körde vi FIFA. Det var jag mot Philip... Och Philip är världens proffs på det där! Det enda jag visste hur man gjorde det var hur man sprang och glidtacklades. Så jag fick fyra stycken röda kort :-( Så vi var tvungna att avbryta matchen. Tur att det bara är ett spel :-) Sen körde vi en lek som var en blandning av kull och kurragömma. Killarna kallade det för varulv :-D Det var super kul förutom att... 1. Det var kolsvart ute 2. Jag gömde mig bakom en skottkärra och den välte över mig xD 3.Och bakom skottkärran fanns det brännässlor jag brände mig på! AJ! Men vi hade sååååååå KUL! Kluddrigt värre inlägg!

Kommentarer
Postat av: filippa

hej, jättefin blogg! kolla gärna min, http://filippaaas.devote.se :) ha det bra! kram



följ gärna via bloglovin :)

2011-10-02 @ 12:19:42
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Varulv låter som en rolig lek!: D

2011-10-02 @ 17:21:27
URL: http://adaras.se

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0