i Maj...

Ska det väl inte kunna snöa! :O
Asså det borde vara mot polislagarna... Inte för att jag vet varför polisen skulle ta hand om det... But who care...
Iallafall så borde det ju inte kunna snöa i Maj. Och inte nog med det utan alla olika väder som finns skulle slå till just idag! Så här ungefär var det idag:
Först på morgonen kl 07:00 möts man av en härlig snöstorm. Liksom vad vill amn mötas av en tidig morgon i Maj. Jo solsken och fågelkvitter. Men nej då, istället får man rena motsatsen. Snö och strom. Man liksom bara KUL! NOT...
Sen fick man då gå till skolan i det där vädret. Som tur var så stannade ju inte snön kvar på marken så länge eftersom marken fortfarande var varm. Såå ja man fick ju gå till skolan i det där ovädret. Men om man har med sig ett glatt humör så blir ju allting mycket bättre :) Sen under våra lektioner fick vi uppleva... Hagel, regn (både spö och dugg), sol, och snö. Efter skolan stack jag emd Lovisa för att kolla på hennes häst hon ska köpa. DEN VAR SÅÅÅ SÖT! Nu ska ni veta att jag inte är en sån där häst tjej som där vid minsta hint av en häst-sko... Nej då utan jag är en tjej som är kräsen av mig när det gäller hästar. Haha nu låter jag ju som en snobb... Men WHATEVER strunta i det bara... iallafall när vi avr där vid Korall, som hästen heter, så började det åska :O Så Korall blev rädd men, det var bara lite så spelar roll. Nej vad elak jag låter nu :( Och nu ska jag bara säga En sak! Det fanns typ världens gulligaste hund där. Den älskade morötter och var jätte snäll, pigg och glad. I LOVE IT! Sen avr det yvärr dags att åka hem. JAg som ville leka mer med hunden :( Hehe vi kom dit för att checka in Korall men jag höll nog mest på med hunden...
Konstigt inlägg :O
SES// VILMA

Kommentarer
Postat av: Idis

Hatar snö! Kolla min blogg

2011-05-05 @ 17:04:41
URL: http://photosaremylife.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Hoppas du har det lättare med bloggsvar !

Varsegod ! :)



Kram/ Emilia

(förlåt för sent svar, har ej hunnit varit inne på bloggen :/ )

2011-05-06 @ 20:01:20
URL: http://emiliaahs.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0