22 Maj 2011


Jag sitter just nu och kollar lite på Mästarnas Mästare.
Hoppas Stenmark vinner hela alltet. Han är ju helt otrolig! Han kan ju typ allting!
Fast Kenny Bräck och Anders Limpar hejar jag också på.
Maria Brandin är väl också duktig men jag vet inte varför jag inte gillar henne... Det är bara någon liten sak jag har fått för mig.

Gud vad jag längtar till skolan imorgon!!!!!!
Ni undrar säkert varför...
För att jag har typ världens snyggaste tröja jag ska visa upp. Haha leka lite modell XD
För i Lördags då var jag och shoppade med min super duper mega underbara gudmor i Västerås.
Då shoppade jag en super snygg tröja (som sagt) en super snygg ring (ska ha den imorgon också)
En cupcake sparbössa :D och ett armband (ska ha det imorgon också).

Bilder och lite mera om shopping rundan kommer senare för nu ska min lillasyster sno MIN dator...

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Nu har vi valt ut en vinnare av dagens blogg! kolla om det blev du här:

http://smilinggirls.blogg.se/2011/may/bloggsvars-tavling.html#comment



Denna gång kör vi vidare med en bloggsvars-tävling, var gärna med där om du vill vinna en inbjudan! :)

/Smilinggirls

2011-05-23 @ 19:13:45
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Monica

Raraste! Du är också en super duper mega underbar gudunge!!! Kram

2011-05-24 @ 06:16:06

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0