Sooo cuuute! <333

Hallojsan!
Just nu sitter jag inne på pappas arbetrum/förråd . Det är VÄLDIGT trångt eftersom att pappa har sitt arbetsbord, Linnea har sitt dator bord och jag har mitt datorbord här inne. Sen är det ju naturligtvis massor massor massor av andra saker här inne... Så jag sitter här lite inträngd. Men men det är mysigt eftersom Chassy går runt här och stryker sig runt mina ben :D Asså hon är världens sötaste. Och igår så fantiserade jag lite när jag var hemma själv...
Asså det är väldigt uppiggande XD Det gör en liksom glad! Och jaaa det var en kul fantasi eftersom jag fantiserade om katter. Och inte vilka katter som hällst utan Chassys kattungar! Asså Chassy ska inte få kattungar för att hon är kastrerad D: Jaja jag fantiserade iallafall att det var typ mer än femton (!) ungar :O Men jag kommer bara ihåg fem...
1. Leonard:
Leonard var typ grå fluffig och lurvig (som Chassy) han hoppade upp på vårt vardagsrums bord, klev i vattenfärgen och trampade på min huset bild. Asså hela min bild blev förstörd av gröna tassavtryck sen stack han vidare till soffan och kletade ner där. Tur att detta bara var i fanatasin (men det skulle endå vara gulligt)
2. Senap
Senap var en orange spräcklig katt. Och hon var jättesöt och väldigt CRAAAAAZY! Asså det enda hon gjorde var att springa och jaga sin svans. Men det var ur gulligt.
3. Piff och Puff
Piff och Puff höll alltid ihop därför fick dom stå sammtidigt. Piff var brun och vit fläckig medans Puff var svart och grå spräcklig. Båda var väldigt lugna och låg ihopkurade tillsammans i ett hörn av soffan. URGULLIGT enligt mig!
4. Lady gaga.
lady gaga var en riktig diva. Hon var hel vit och väldigt fluffig. Det enda hon gjorde var att sitta framför spegeln och tvätta sig. Och om det kom en annan katt nära henne gick hon abara därifrån. Elak katt! Men med lite uppfostran skulle hon nog bli snällare. Så vi får väl se... I nästa fantasi kanske hon är snällare...
Sen var det flera men kommer inte ihåg kanske kommer ihåg flera senare .
Sen var det ju idag också:
Asså det var en helt vanlig skoldag förutom att vi slutade klockan 12:15! :D Yippie yippie yippie! Vanligtvis brukar vi sluta 14:00 på Måndagar... Men lärarna skulle på kur istället :D Från och med nu älskar jag kurser. Men jag stannade kvar tills klockan 13:10 endå XD Jag körde pingis med tre andra. Fast jag var den enda femman där. Men jag spöade ut fyrorna (NOT). Eller nästan XD Jag kom till final ganska många gånger men loosade alla gånger förutom en. YAY! :D
Nej nu ska jag nog ta och fantisera lite mer ses alla goa & rara bloggläsare!
// Vilma

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0