Påskkärring och en clown

Hej idag fick jag ett sånt där pysselryck igen och så här blev det...


Hmmm... Vilken färg ska jag ta?


Rosa får det bli...


Hmmm... Nu ska vi se vilken form skulle sjalen ha nu igen.


Vänta vad är det som gömmer sig här då...


Jamen det är ju min lilla påskkärring

Påskärring kitet går att köpa på Panduro. Jag fickd et igår på mitt party. Och gud vad jag älskar det. Fick också 300 kr på presentkort till Panduro. Mohahaha nu ska jag köpa upp hela affären!

Gjorde också denna lilla skapelse:


Hmmm... Det saknas nog något...


Kroppen! Just det höll på att glömma. Men det saknas ju fortfarande något...


Haha... Gud vad jag är glömsk! Den måste ju ha fötter annars kan den ju inte skutta runt i mitt hus :D

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0