I skolan...

Så har det inte hänt så mycket speciellt... Vi hade långdag så det varf som en helt vanlig dag. Vi snackade lite om PRAOEN vi ska ha på elevensval, och sen hade vi mat-drama. Nu undrar ni säkert vad det är... Jooo det är såhär att vi fick en lapp med en maträtt på. Sen skulle vi föreställa den maträtten. Vi fick våfflor med sylt och grädde.  Vi var tre stycken i gruppen så vi hade ingen som kunde laga maten. Så den blev vääääääälldigt dålig. Sen fick vi en lapp till med några ord vad som skulle finnas med i teatern då fick vi:

EN ANK MAMMA ÄR UTE OCH GÅR  MED SIN ANK UNGE. SEN KOMMER EN HUND...

Man liksom typ bara EEEEH... Okej! Så Ida fick vara ank mamma , Rickard ank unge och jag hund. Det gick ganska bra med den. Fast asså vi hade inte alls mycket tid. Men det var välldigt kul att göra den. Innan mat-dramat så hade vi NTA då vi exprimenterade med Jod och råvaror. Asså inte visste jag att Jod var farligt! Jens sa att man absolut inte fick få det på kroppen. Sen bara fick Rickard Jod på handen. Och vi typ bara SHIT! Så han fick springa in på toaletten och tvätta av sig snabbt. Men allting gick bra tillslut iallafall...
Nej nu kom pappa och Lillan hem från Lillans dans måste nog skynda mig att stänga av så jag hinner äta innan jag ska koka , inför praoen på Esprit imorgon.

SES


Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0