Hissa och dissa!

Hej dagens hissa och dissa är...
Jag hissar:
Experium...
Vi var där på sportlovet och det var så kul!
Dom har världens niceigaste rutschkana. Man åker i en stor gul ring när för en jätterolig vattenkana. Jag, Lovisa, Astrid och Linnea åkte i en dubbelring. Fast man max fick åka tre. Ooops o.O
Mer info här: http://www.skistar.com/experium/
Jag dissar:
Målarfärg i håret!
Haha det låter kanske lite konstigt men när vi målade med vattenfärg i skolan fick jag i håret. Eller inte direkt bara av en slump. Jag tog en liten liten liten bit av håret oh smetade in fingrarna i målarfärg och fixade en slinga i håret. Jag gjorde en liten gul och Hanna gjorde massor av stora lila. Haha det var kul. Men iallafall sen när jag kom hem... Då gick den av! Så nu har jag en liten stump hår som står ut! Inte direkt snyggt! Så jag får spreja den med vatten varje morgon. Bakåt slickad XD

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0