Hallojsan...

Sitter här och tar vara på dom sista lediga minutrarna. Om drygt en halvtimme börjar skolan igen. Nu sitter jag här och försöker räkna veckorna kvar till Påsklovet... Men det ska bli kul och träffa kompisarna igen. Okej det gjorde jag i Fredags och i Lördags, eftersom vi hade party i Lördags :D. Jag fick otroligt bra saker :D T.ex påskkärring kitet, Panduro presentkort * 3 (  = 300 kr ), en silvrig ros (tyg) som man kan ha i håret :D, ett jätte fint armband och massor av fina halsband, scrapbooking blommor och bokstäver... Och massa massa mer :D Kommer kanske lite bilder på presenterna senare. Och förhoppningsvis partyt också. Nu ska jag sticka till skolan och efter skolan ska jag strycka min lilla ninja pärlplatta XD Ses

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0