Hallojsan...

Asså gud vad kul vi hade idag!
Direkt efter skolan stack jag och några tjejer till samlingssalen i skolan...
Samlingssalen är ett rum i vår skola som har en sen och massor av stolar!
Så vi tjejer skuttade runt där inne och låste ut varandra. Och då menar jag verkligen UT. För vi öppnade dörren så vi fick lite luft. Sen skulle typ Holly ( www.denrosapantern.blogg.se ) gå ut (hon hade skor) och kolla om bussen hade kommit. Men då sprang vi och låste dörren sen alla andra dörrar som leddde till samlingssalen... MOHAHAHAHAHAHA
Men sen på något konstigt sätt kom hon in igen... Sen typ gick 5/8 ut och en av dom var jag... Och liksom jag råkade komma åt dörren så den stängdes. Alltså låste jag ut mig själv o.O Och eftersom vi hade låst alla dörrar för Holly fick vi lite svårt att komma in. Men sen låste typ Ida ( www.photoaremylife.blogg.se ) upp dörren så vi kom in. Och sen kom bussen... Så det blev typ bara låsa och låsa upp dörrar när vi var där inne :D Men iallafall vi skulle ta bussen till miniorerna. Det är ett ställe där vi pysslar och äter mellis och flummar lite :D Och gissa vad! Vi fick hålla på med cernitlera! Min favvis... Fast FIMO lera är bättre XD Så min 2:a favvis... Sen gillar jag ju min katt också så 3:e... Och sen... Nej jag kan hålla på med det här hur länge som hällst. Men iallafall jag han bara göra en liten pingvin XD Och den fick ingenting på huvudet... Hade tänkt en ros men det hann jag inte med D: Men men...
SÅNT ÄR LIVET...
SÅNT ÄR LIVET...
SÅÅÅ MYCKET FALSKHET BOR DET HÄR...
DET MAN FÖRLORAR...
VINNER EN ANNAN...
SÅ HÅLL I VÄNNEN SOM DU HAR KÄR!

Love yaa everybody//
VILMA 

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0