GODKVÄLL!

Idag i skolan så hade vi lite huset och engelska m.m
På Engelskan så skulle vi göra teater. Vi fick pjäsen GIRLS CANT PLAY FOOTBALL, och då säger jag bara det kan vi visst det! Jag är typ i världens bästa grupp på teatern också... Miranda, Marika, Ronja och Bella :D Jag Miranda och Maika får vara tjejer men Bella pch Men tur är ju iallafall att vi är en full tjej grupp. Fast det är den andra också för ingen av killarna vile vara med. Så killarna får antingen skriva eller prata medans vi får göra båda. :D :D :D :D :D :D :D



Sen efter skolan så stack jag hem till Miranda. Vi hade jättekul. Båda vi har lika sjuk humor och älskar pyssel båda två!
Jag pysslade ett litet rosa kort medans Mirre pysslade ett stort och grönt. Dom blev jättefina, enligt mig iallafall!
Sen så visade Miranda mig typ världens mysko klipp... Haha sen så lekte vi med google-översätt rösten XD
Det var super kul... Men jag tänker inte säga vad vi skrev där...

Nej nu kollar jag på Huset fullt av hundar... Haha det rockar! XD

// VILMA


Kommentarer
Postat av: Mirre

hahah aa håller med om den sjuuuka humorn!

www.mirresblogg-se.bloggplatsen.se

2011-03-31 @ 14:51:32
URL: http://mirresblogg-se.bloggplatsen.se
Postat av: hollsan

hur kan du få såna smilisar // hollsan

2011-04-05 @ 06:50:06
URL: http://denrosapantern.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0