God... Eftermiddag?

Igår var det fullt upp så jag kunde tyvärr inte skriva någonting.
För att:


1. Vi var på teatern Trollkarlen från Oz.
Den var jätte bra (tyckte jag iallafall)! Den var på Eskilstuna teatern, och jag fick en jätte bra plats... Förutom! Att det var en tjej framför mig med typ världens största fluff hår! :O Men jag såg endå scenen och det var ju bra :D


2. Vi åt middag på Grappa.
Grappa är en restuarang som ligger nära teatern. Det var jätte god mat... YUMMIE :P Vi åt där med vår kusin och pappas bror. Vår kusin (Gabriella) är 1 år fyller 2 i år. Och hon är såååååå söt! Och jag hade världens tur... Jag fick sitta bredvid henne :D Vi hade varit på BR innan teatern och köpt present till Lillans (Linneas) kompis. Och gissa vad! Jag fick en grattis sak :D MOHAHAHAHAHAHA! Det är en ny vara som BR ska börja sälja som heter zooblee. Dom är bara för söta!
LOVE IT LOVE IT LOVE IT :D Jaja iallafall. Min zooblee var super po8ppis, Gabriella vekligen älskade den :D Och det var tur för det tar ju tid när man väntar på maten. När vi hade fått vår mat, (det blev salami pizza för min del) så började Gabriella peta med hennes sugrör på min pizza... Ni skulle bara sett det, det var bara för gulligt! Sen en till super gullig sak var...
Att när jag sa DAABIDOO till henne började hon skratta och säga samma sak. Fast på bebis språk förstås.


3. Ronja hade tjejfest.
Jag kom till Ronja ungefär en timme senare eftersom vi åt på Grappa. Men när jag kom dit så körde vi dansstopp. Och vi visade vår dans till music awards för dom andra (men inte hela!). Sen körde jag och Hanna gardinsstång krig o.O
Sen kollade vi på körslaget och flummade i mängder. :D

Jaaa och idag har det väl inte hänt så mycket jag har bara gjort lite skolarbete och saker i FIMO lera :D

SES <3


Kommentarer
Postat av: lol

hahahahahahahaha lol lol lol lol

kollaaaaaaaaaa pååååpåpåpå blooog adressenn!

2011-03-21 @ 19:01:32
URL: http://mirresblogg-se.bloggplatsen.se

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0