ESPRIT...

Hejsan alla goa och glada! Gissa vad gissa vad gissa vad...
OKej visst jag säger det...
Idag så i skolan så sa Jens att det var dags för elevensval nästa vecka. Fast detta år är det lite utspritt med dagarna. Nämligen dom två första dagarna som är nästa vecka kommer vara Torsdag och Fredag. Sen så veckan efter det kommer vi kunna göra något sköj på Måndagen. Men en sak är synd med Måndagen... Att alla roliga saker ligger på den dagen, och fyrorna ska gå på zoo-skolan den dagen. Så jag tycker synd om fyrorna. För det första att dom missar en dag av elevensval, och för det andra är att dom roliaste sakerna är på den dagen. Sen  elevsnval vara i Maj (helt plötsligt :O). Men jaja bara dom dagarna är fyllda med skoj så blir ju allt kul. 


Efter snacket så tog jag och Lovisa bussen hem till henne, och eftersom man får praoa på elevensval så ringde vi efter prao. Det gick super dåligt tills... Efter mer än 54 ringningar med samma ord som löd så här:

Hej jag heter Vilma Pettersson och kommer från Tegelvikens skola. Jag undrar om ni har plats för mig och min kompis att praoa hos er Torsdag eller Fredag, nästa vecka?

Så ringde vi till Esprit på Tunan och dom sa ja! OMG jag och Lovisa bara hoppade runt så här sa vi.

- Fatta vi fick praoen! Skrek jag

- Ja yippoie yippie yippie. Skrek Lovisa.

- Men vänta vart fick vi praoen. Frågade jag.

- Eeeeh det kommer jag inte ihåg. Svarade Lovisa

Eftersom våra järnor var lite urpumpade och vi hade ringt så många så hade vi glömt bort vart vi fick praoen. :O
Hur kan man glömma något sånt?! Jaja men såna är vi...
Så vi la oss i sängen började as garva och sen TÄNKA TÄNKA TÄNKA. Vi låg säckert där i tre minuter, med blickarna fästa i taket och helt knäpptysta. Sen kom bi på att det var Esprit. Så då ställde vi oss upp igen och skuttade femton gånger så mycket... Igentligen skulle vi ha pysslat när vi va men vi skuttade istället.




Feån och med nu älskar jag Esprit...


Kommentarer
Postat av: idis

Oki vad kul att du fick en prao...

Jag har också försökt få tag i prao platser men det är skit svårt att få prao någon stans.

Men nu har jag hittat alla 3 prao ställerna.

Läs och kommentera min blogg

www.photosaremylife.blogg.se

2011-03-23 @ 16:50:34
URL: http://photosaremylife.blogg.se/
Postat av: hollsan

a kul :=) gris näsa

2011-04-05 @ 06:51:22
URL: http://denrosapantern.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0