Who says you not beutiful...



Hade en helt underbar kväll/natt med familjen Gistrand.

Lillasyster och hennes kompis Filippa hade bestämt sig för att bjuda på en Italiensk tre rätters middag.
Först när vi kom dit kom jag och mamma direkt från mammas jobb (kommer mer om det senare någon gång).
Fast om jag ska vara petig så han vi hem och lämmna av oss några grejer först.
Vi han också hälsa på Chassy...
Fast hon verkade inte tycka det var nog med lite gos så hon följde med oss.
Hela vägen till Gistrands (vi gick).

När vi kom hem till Gistrand så satt sig Chassy på deras trappa utanför och väntade medans vi gick in.
Småtejejerna hade dukat upp fint med små färgglada "glas stenar" och "noggrant" valt ut bordsplaceringar.

När vi hade satt oss vid bordet så fick vi förrätt som bestod av Bruchetta med tomater och basilika som pålägg.
Dom hade köpt en helt vanlig baguette och sedan tillsatt vitlöks smak till den helt själva :D
Super smaskens!

Medans vi väntade på varmrätten satte småtjejerna igång en aktivitet.
Nämligen "hänga gubbe" eller clown som andra kallar det för.
Det blev min tur precis som vi skulle börja äta.
:(
Jag som skulle vilja välja ett ord.
Och inte vilket ord som hällst utan...
APELSIN JUICE! :D
Iallafall...
Varmrätten var carbonara som dom också hade fixat själva.
(eller inte helt själva eftersom dom fick hjälp av Filippas mamma med alla rätter... Men dom gjorde det mesta själva)
Den var också super god! :P

Tillslut när alla vi yngre förmågor hade ätit färdigt så stack vi in till deras lilla "ungdomsrum" och körde lite                 Sing it,medans dom vuxna pratade.
Jag sak bara säga det att Louise (med denna blogg ----> www.daylifesecrets.blogspot.com) har en helt underbar sång röst :D
hon var super duktig!

Efter lite sång så blev det efterrät.
Pannacotta (eller hur det stavas) och lite bär.
Eller inte lite det var massor!
Precis vad jag älskar <3!

Sen körde vi ennu mera Sing it och kollade på djungel George 2.
Efter filmen började vi spela Monopol med kreditkort och kollade på djungel George 2 en gång till.
HIHI!




Nej nu vill Lillasyster spela Sims 3 så jag måste verkligen sticka innan det blir så här..



----->   IGEN!

// VILMA


I´m still a Unicorn!



Kommentarer
Postat av: Alexis♥

Fett roligt slut du gör xD♥♥♥♥♥♥♥

2011-07-24 @ 13:11:28
URL: http://alexisliv.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0