Parken zoo...

Besöket var suveränt xD
Eller vad man säger...

Efter Dannys framträdande så gick vi in till "djur avdelningen", där vi såg massor av söta djur.
Sen gick vi in till Barnens zoo (eller lilla zoo) där det gick getter, får och lamor fria :D
Det var ganska skojsigt att få mata dom.
Särskilt djur bebisarna.
Fast alla gladast är jag över att ingen av lamorna spottade på mig.

Bilderna på djuren och konserten KANSKE kommer senare.
Det beror på om min mobil vill samarbeta med datorn... -.-
// VILMA



Kommentarer
Postat av: WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!

2011-07-29 @ 17:46:55
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0