Jasså...

Nu sitter man här...
Helt ensam innne på rummet.
Har nyss badat i poolen.
Har gjort det enda sedan jag kom hem från min, Idas och Alexandras cykeltur.
Förutom när jag åt lunch då...

Jag gjorde en Toast till lunch och drack ett glas Pucko.
Sen var jag proppmätt :D

På Idas, min och Alexis cykeltur cyklade vi runt lite överallt.

Först var det bara jag och Ida som cyklade.
Men vi bestämde oss för att cykla hem till Alexandra.

När vi kom hem till ALexandra öppnade hennes mamma.
- Hej är Alexandra där, sa Ida.
- Nej hon ligger och sover i lilla stugan men ni kan väcka henne. Sa Alexis mamma.
Vi bara WHAT?!
Ska vi väcka Aleandra?
Men lättare gjort än sagt.
Vi gick till stugan och knackade på och efter några sekunder stog där en helt ny-vaken Alexandra.

Vi lät Alexandra äta frukost innan vi åkte iväg.
Vi cyklade till ICA och köpte varsin glass :D
Jag och ALexandra köpte varsin TWISTER medans Ida köpte en Ben&Jerrys.
Lyllosapa som kunde köpa en sån...
När vi stod i kön så träffade jag mamma :D
Vi sa Hej till varandra sen sa vi inget mer.
Lixom orka!
Nej då...
Men vi var typ precis klara så vi skulle ju bara sticka.
Och vad ska man igentligen prata om på ICA...

Och jaa...
Efter cykelturen har jag (som sagt) bara badat...
// VILMA


Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0