Båtturen var helt...

Underbar.
Jag och Lillasyster satt längst fram på båten.
Jag vet inte vad den heter...
Men om det skulle varit en bil skulle det heta motorhuv.
Ni fattar jag är inte så inlärd i det där med båtar :O

Med båten åkte vi till Stömsholmdär vi åt middag.
Vi beställde alla in varsin hamburgare.
Och det kom inte in hamburgare med strips (som det typ brukar göra) utan det kom in hamburgare med...
CHIPS! o.O
Hur ofta äter man chips till hamburgare.

Efter hamburgaren och chipsen fick vi varsin mjukglass.
Mmmmm... :P Delicious!
Min glass var täckt av regnbågsströssel :D
*miiip* så gott det var.

Efter glass och massor av stössel åkte vi hem.
Väl hemma så hoppade vi i poolen.
WIHIII!

I live the happy life ^^
// VILMS



UNICORN!

Ps: OM din familj brukar äta hamburare med chips och inte strips.
Kommentera då och säg hur er familj kom på ideén...
PLEASE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara för att jag är så duktig så tror jag att det längst fram på båten heter aktern? XD<3

2011-07-08 @ 19:04:28

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0