Vi i femman

Hejsan alla sötiiiiiisar!!!!

Idag har vart en pluggar dag. Jag har suttit här framför datorn i stort sett hela dagen, och bara pluggat inför vi i femman.  Det kanske låter tråkigt men det är faktiskt väldigt kul. Haha nu låter jag som värsta pluggisen (har nog suttit framför datorn för länge idag). Men det är faktiskt kul, särskilt när man vinner över kändisar i utmaningen. =)
Vi får väl hoppas att allt mitt pluggande har gett resultat. Det får vi se på Tisdag kl 17:00 när vi ska köra mot Skogsänsskolan. Jag hoppas hoppas hoppas att vi vinner. Asså jag skulle ju inte lägga mig på marken och börja gråta om vi förlorar... Men nästan >.<. Nej då det kan jag lova er att det kommer jag inte göra men visst kommer jag bli besviken. T.ex när vi ska äta hela klassen efter vi i femman. Tänk om man får en massa arga blickar på sig för att man har förlorat. Men men det sa vi inte tänka på nu för vi kommer inte förlora ju! Eller hur?! Jaja ni får helt enkelt lyssna själva 18/1 kl 17-18.

See yaaaa

Kommentarer
Postat av: Alexis /:o)

Vi skulle ha Vunnit iställe för det där förbaskade snor-ungarna :-< / Alexis

2011-01-18 @ 20:11:08
URL: http://photofreaket.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0