Vi i femman (igen)

Herregud har typ magknip. Okej så farligt är det inte men nästan. Asså jag kan inte fatta att det är vi i femman imorgon!!!!! Visst jag ahr tränat och så där men endå. Imorgon kommer alla i min släkt och mina klasskompisars familjer m.m lyssna på mig på radio. Och det låter väl roligt men asså tänk om man sumpar hela alltet!!! Man kanske inte får ihop ett enda poäng!!! Men ja det behöver jag ju inte tänka på eftersom vi vinner! Så nu blir det bara plugga plugga plugga. Så får ni lyssna på mig imorgon på Radio P4 Sörmland kl 17:00-18:00!!!!!
VI SKA VINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas ni lyssnar allihopa älskar eeeeeeer!!!!!

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0