...

Godmorgon eller ska man säga God förmiddag. Det blev tyvärr inga inlägg igår men mitt internet låg nere :(
Men jag är rädd att det inte kommer bli så mycket skrivande imorgon heller eftersom min LILLAsyster fyller nio år.
Men jag får väl skriva om gårdagen nu då.
Jag och Lovisa var hemma hos henne igår, men tyvärr blev det ingen jolle åkning eftersom det var för mycket snö. D:
Men vi var iallafall ute för snön kunde inte stoppa oss! Så vi körde vem som kunde rulla ner längst för deras backe utan att stanna (väldigt seg lek!). Astrid (Lovisa´s lillasyster) fick vara domare och kolla så att man inte stannade och sen bara forstatte. Vi körde bäst av fem jag vann tre gånger fast den tredje gången då höll jag på att rulla ner på (den svaga) isen XD.
Jag klarade mig iallafall för annars skulle jag inte sitta här nu. Jaja... Iallafall idag blir det väl bara till att tjata på pappa att han ska försöka göra en sån där bräda så jag kan göra armband. Så det är väl lika bra att jag börjar med detsamma.
Så vi ses kära läsare

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0