Partyyyyyyy

Hejsan alla party pinglor!!!!!
Igår så var jag på party i gympa salen. Asså gud vad vi hade kul!
Men tiden gick så snabbt...Vi var där nere i två och en halv timme men endå så kändes det bara
som en halvtimme.Vi körde hinder bane kull, Twister, gissa låten och massa massa mer!!!
Men på twister gick det ju sådär... Jag och min lilla medspelare fick ihop sex poäng på två omgångar!!!!
Vi kom också sist i tre kampen.
Okej det var inte så farligt...  ELLER?...
Efter alla lekar så åt vi lite mat. Hamburgare med coca-cola. Mums jag älskar coca-cola.
Haha fast jag orkade inte äta upp min hamburgare åt typ hälften. Asså jag orkade verkligen inte mer!
Kändes som jag skulle spy... Allvarligt! Men men... Vi kallade vår lilla matstund för nobellmiddagen.
Lite opassande ord kanske... Eftersom vi satt och åt på golvet med små plintar som bord. Fast jaa jag lyxade till det lite och satt mig på en madrass. Skööönt.

Lite mingel bilder kommer snart



Kommentarer
Postat av: Hanna Tha Bloggahh ;P

Fram med ballongbilderna! :D

2011-01-30 @ 11:22:45
URL: http://bergasdotter.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0