:D

Hej alla glada!


Idag var det en lyckad dag på stan. Först tänkte jag, mamma och lillasystern gå till 21:an, men precis när vi skulle gå in kom en ambulans och polis bil. Så jaa.. vi vände. Istället gick vi in till cityhuset och stack in på Kappahl, där jag köpte ett par fleece tofflor till lillesystern i födelsedags present (hon fyller ju år om tre dagar). Sen ville jag in på Panduro för att kolla efter lite pyssel. Nu när det är så kallt är det bra att ha lite att göra när man inte kan gå ut utan att frysa till is. Jag hade tittat lite i katalogen dagen innan så jag visste vad jag skulle ha. Bara en liten bräda som man gör armband och halsband på och lite tråd. Men såklart fanns inget av det! Det var helt rensat på hela Panduro, så nu får jag sitta här i soffan och kolla på NIKO (en film min syrra kollar på jag är liksom barnvakt) istället för att pyssla :(. Jaja... Efter City huset åkte vi till Tunan. Där gick vi in på UR&PENN och jag fick två stycken berlocker till mitt berlock armband som jag fick i julas. :D Och jaa nu så sitter jag här och kollar på film.





Bild på syrrans tofflor

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0