Skridskor...

Hej alla glada

Idag åkte jag, pappa och lillan (min lillasyster) till stadsparken för att åka skridskor. Pappas bror som bor i stan fick gå ut och kontrollera isen xD För vi tänkte inte åka dit om isen var dålig! Men isen var super bra och vi kom dit 16:15 ca och åkte till 17:55 ca. För mig gick det jättebra jag ramlade aldrig. Den enda gången jag låg på marken var när jag gjorde pannkakan. Ett litet trick som jag hittade på idag. Eller trick och trick... Man körde i full fart sen lägger man sig på marken med armarna och benen rakt ut, som när man ska göra en snöängel. Men lillan ramlade några fler gånger. Jaja kul hade vi iallafall. Sen innan vi åkte hem kom pappas bror och hans ett-åriga dotter (Gabriella) och sa hej till oss pch bjöd på varm choklad.




Kommentarer
Postat av: Alexis / :o)

Jaha vad roligt då -.-

2011-01-18 @ 20:07:55
URL: http://photofreaket.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0