Hej goa rara läsare...

Det blev visst ett litet inlägg idag. Min syrra ligger och sover just nu efter att vi har haft tre bebisar här hemma. Eller bebisar och bebisar... Hjalmar (fyra år), Hjalmar´s syster Hedvig (tre år) och Gabriella (knappt ett år) så man kan säga en bebis.
Så ja som sagt, Linnea ligger och sover här i soffan bredvid mig. Men på ett kalas måste man ju ha godsaker. Så igår kväll så bakade jag kokostoppar och jag och syrran bakade cupcakes. Tyvärr var det Linnea som bossade hur glasyren skulle vara så den fick bara vara platt, och inte så där fluffig och krussedullig som jag ville ha XD. Men dom blev fina iallafall. För glasyren var baby-rosa och vi hade silverkulor och rosa/lila hjärtan på dom. Men nu måste jag tyvärr stänga av min dator för syrran håller på att vakna. Kommer nog bilder på cupcakes sen.


Kommentarer
Postat av: Johanna sühl

inte så mycket bilde för att vara ett photofreak....

2011-01-06 @ 18:36:40
URL: http://johannasuhl.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0