Ha det gött...

Hej alla goa gottegrisar.

Asså hur många brukar inte säga ha det gött. Jag brukar alltid säga det istället för ha det bra. Det är liksom mitt språk lite slang och så där. Men idag när jag kollade i tidningen så såg jag att det stog att gött är slang ord för rumpa. Hehe... Det var liksom lite oväntat. Asså då har jag typ sagt ha det rumpa till alla mina klasskompisar. Fast det kommer inte stoppa mig. Jag kommer fortfarande säga ha det gött till folk. Det blir ju ennu roligare nu när man vet vad det betyder.

Så ha det gött alla sötiiiiiisar.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Bodlund Haglund

Ha det gött:) :) :)



HIHI!! <33

2011-01-22 @ 15:58:08
URL: http://nenneno.bloggplatsen.se

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0