:,(

Blää vi förlorade mot Skogsängsskolan!!!!!!! Men vi hade ledningen över hela tävlingen till sista frågan. Men inte e jag deppig för det. Okej jag grät hela natten igår men asså vi kan ju fortfarande ta revanschen. Jag blev så ledsen när vi förlorade men jag försökte ju att inte visa det. Och jag blev så stolt över klassen när vi förlorade så visade ingen av dom att dom var ledsna. Alla sa bara att jag var jätte duktig¨(eller alla förutom en men jag säger inga namn) så dom peppade mig jätte mycket!!!! Enda sen igår så har jag märkt vilken underbar klass jag har!!!!! Om ni vill höra radio sädningen gå in på vi i femmans hemsida.


Så en stoooooooooooooooor kram till alla i min klass (och alla andra). Ni fattar inte hur mycket jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

En stor kram tillbaka!! :) <3

2011-01-19 @ 18:45:11
URL: http://nenneno.bloggplatsen.se

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0