Åka Jolle :D

OMG vilken rolig dag idag alltså.

Ungefär runt klockan 12:00 så ringde Lovisa (min bästis) och undrade om jag kunde komma över. Såklart kunde jag det :D
Så mamma skutsjade mig dit (och syrran som skulle till Lovisas lillesyster) och sen började det roliga!
Först satt vi och spelade lite monopol city 3D. Såklart vann jag och Lovisa över småsyrrorna fast dom fick dubbelt så mycket pengar att börja med. :D Sen var det dags för lunch. Varmkorv. Men inte liksom typ varmkorv i köket utan utomhus. Okej nu kanske ni tänker vadå hur kul är det att grilla korv utomhus? Men själva grillningen kanske inte var så speciell men åkturen däremot. Lovisa´s pappa och hennes mamma satt på en fyrhjuling, sen så hade dom en jolle (alltså en jolle som inte hade motor eller nåt sånt) som satt fast med ett rep i fyrhjulingen. Ja och sen så bara åkte vi. Det enda negativa avr att vi dunsade i en snödriva och jag fick flera ton snö över mig XD. Men det var jättekul annars. Efter frusna tår och snö upp till huvudet så var det dags att åka hem. Tyvärr :(. Men men inga sura miner för det, för när vi kom hem till dom så fick vi bada spa-bad. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ja men nu måste jag plugga ses kära läsare.


Kommentarer
Postat av: johanna

nej men jag tror jag stälde kameran på ett bord!

2011-01-02 @ 19:30:23
URL: http://bbaraajohanna.blogg.se/
Postat av: elas

låter som en kul dag:D

2011-01-02 @ 19:39:56
URL: http://ezzaaass.blogg .se
Postat av: Mijochi

Grym blogg!



Kolla in min:)

2011-01-03 @ 15:51:20
URL: http://Mijochi.Blogspot.com

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0