>-<

Hejsan alla!!! C8

ja idag har det vart en allmän pappa dag. För pappa har vart på en däckmässa i en vecka i Göteborg. Så idag passade vi på att vara lite med honom. Så vi stack ner till isen och åkte lite skridskor. :) Väldigt roligt faktiskt XD
Nere vid isen så träffade jag Ida. Läs hennes blogg...
www.crazyoutfit.bloggplatsen.se
Haha och klumpig som jag är ramlade jag och slog i ryggen igen XD Så äntligen när det typ hade gått över fick jag smäll på den igen :( Aj aj aj. Och inte nog med det typ hela min knän är sönder slagna...
Och jag tror men bara lite att jag har lärt mig göra piruett. Inte helt säker men det går om jag kör i slowly fart.
Jag känner liksom att jag måste lära mig att göra det för Lillan kan det redan.
Så imorgon blir det väl till att träna träna träna!!!!


Så om alla låter bli att ramla på isen så ses vi sen...
<33333

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0