Fredags myyyys

Nu är det dags för fredags myyyyys...
Sitter här i soffan datorn på armstödet, katten i knät, mamma till höger och teven är på. Vilken perfekt kväll. Mamma och jag (och Chassy förstås) har sååå mysigt. Pappa är i Örnsköldsvik men han kommer hem inatt och Linnea är på födelsedagskalas. Så ja det är jag och mamma (inkl. Chassy) som har lite fredagsmys. Vi ska snart kolla på, på spåret. Okej ni kanske tänker liksom vadå på spåret lets dance går ju på tv. Men jag har blivit så trött på allt Lets dance. Det har liksom gått i flera år på tv och det enda dom gör är att dansa dansa dansa... Okej visst jag tål kritik men jag står för det jag säger. Det finns ju folk som gillar Lets dance också. Men just jag. Lilla jag på denna enorma planet. Just jag gillar inte Lets dance. Men visst det går ju att titta på men liksom inte direkt en höjdare. Men men nu ska jag sluta babbla om vad jag tycker om tv program. Och snacka mera om min dag. Dagen i helhet har varit... Spaghettig XD
Okej nu undrar ni säkert vadå spaghetti. Men jag kan säga er att jag har tränat tränat och ytterligare tränat. Vi hade gympa i skolan, och då körde vi konditions träning. Efter gympan så ahde vi städning i klassrummet och sen slutade vi. Jag abra gud så skönt att få komma hem och lägga sig i sin gräddvita mjuka fluffiga underbara soffa. Men nej då det fick man inte. Man skulle liksom ha typ fotvoll på schemat. Och det höll på i två timmar! Så jag blev liksom lite spaghetti benig efter det. Men liksom nu sitter jag här och mina ben är så slöddriga. Så nu ska jag lägga mig i soffan med Chassy och...

SLAPPA!!!!!



Kommentarer
Postat av: Mirre

Hej Vilmiz! Bra inlägg... aa ja kollade faktiskt på lets dance men superb inlägg! Du verkade ha det skönt framför soffan... Vi är två..

2011-02-12 @ 10:54:58
URL: http://Mirresblogg-se.bloggplatsen.se

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0