Prince & a Princess

Hejsan allihopa...
Igår var man hemma hoss Lovisa och planerade inför vårat party vi ska ha på Lördag... Kommer bli sååå kul!
Men vi hann också med lite pyssel. Haha låter kanske lite barnslig nu men vi målade prinsar och prinsessor.
Så här blev mina resultat:
Mina lyckliga små filurer. Har målat och satt dit kronan och håret själv :D
Faktiskt ganska stolt.
Namn: Meduza
Ålder: Knappt en dag
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Svart antar jag XD
Favorit färg: Rosa
Favorit klädsel: Klänningen hon har på sig just nu (hon har bara den XD)
Favorit godis: Gelé hjärtan
Namn: Grodprinsen
Ålder: Knappt en dag
Hårfärg: Mörkbrun
Favorit djur: Groda såklart
Favorit sysselsättning: Spela el-bas XD
Favorit mat: Sushi!
Jaaa det var dom...
Kommentera gärna om ni tyckte dom var fina eller hemska

Kommentarer
Postat av: Alexandra <3

Vilka söta // Fina <3 :o)

2011-03-01 @ 16:52:10
URL: http://modetarmittliv.bloggplatsen.se

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0