I´m very proud of myself!!!!!

Igår var det frilufstdag så jag stack iväg till Romme. Asså fett fun... Jag åkte dit själv... Eller själv ovh själv jag satt ju på en buss full med 4-5:or 6-7:or och 8-9:or. Och jag åkte inte liksom själv heller. Jag åkte själv i backen ett tag med Lovisa men pappa och syrran var ju också där. Fats nån annanstans i backen. Vi åkte i kanske fyra, fem backar sen mötte vi våra föräldrar. Eller rättare sagt jag var på väg att köra in i dom XD. Men jag är väldigt stolt över mig själv efter som jag körde i svarta backar utan att ramla! Asså jag ramlade ju en gång men det var när jag stog stilla XD Jag sträkte mitt ben när jag ramlade... AJAJAJ!!!! Men efter typ tio minuter så kunde jag köra igen. Så vi stack till 6-sitts liften. För vi ville upp till toppen!
Men pappa, Marie, Lillan, Astird och Lovisas pappa stack före oss i liften. Så jag och Lovisa fick sätta oss i liften efter dom. Men vi satt ju inte själva utan fyra ungdomar satt sig där också. Vi satt i liften i 4 ½ minut eftersom det tog ett tag att sticka upp. Men på dom 4 ½ minuterna han ungdomarna snacka om massor av saker. Som t.ex Bakfylla och att spy upp gula klumpar. Asså fy! Jag och Lovisa bara satt där och önskade att vi kunde försvinna. Så vi pustade ut när vi kom upp till toppen att inte liften hade stannat. Vilken tur man kan ha ibland! Asså gud jag vill åka skidor! Fast pappa och mamma kollar på stuga i Sälen eller Säfsen just nu. Så hoppas hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0