PLOPP! Oj där försvann min hjärna!

Idag i skolan hade vi första dagen som inte var mentorsdag.
Alltså första dagen då vi gick efter riktigt schema...

Det började med Svenska då vi skulle lyssna på våran lärare då han berättade om målen för sexan.
Det kanske vart lite lång tråkigt i längden men, men...
Det var en ganska rolig lärare så det är bra :D

Fem minuter senare så hade vi Matte...
Och då lärde vi oss om något decimal uträknings grunkamoj.
Så jag lärde mig något nytt för dagen :D
Om man ska tolka det som bra... o.O
Nu blir ju min hjärna överfull!
Och det är inte bra!
För då måste jag ju hela tiden plocka bort något ur hjärnan när jag ska lära mig något nytt!
Och om jag inte gör det kanske det bara...
PLOPP!
Så försvinner den o.O

Oj oj!
Nu blev det för mycket!
Bäst att jag slutar skriva.

SES
(om min hjärna finns kvar)
// VILMA







Kommentarer
Postat av: Emma

Urban är gud! :D

2011-08-26 @ 15:19:16
Postat av: isak

fin blogg!

2011-08-28 @ 18:27:27
URL: http://giiru.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0