hejsan...


Dagen började med att jag vaknade runt kl 08:30, sen vankade jag upp och la mig i soffan :D I soffan så kollade jag på tv och bevittnade min underbart fina tröja som jag köpte igår på Ginan (bilder kommer senare). Sen så satt jag och letade desperat efter en trench coat/vår jacka. Tillslut hittade jag min älskling på H&Ms webbsida...
CHECK THIS OUT!
Är inte det den snyggaste jacka/ trench coat ni någonsin har sett!? Enligt mig är den iallafall det.
Senare på dagen så åt jag frukost och pysslade ett kort till min snart 3-åriga kusin som fyller år snart.
Efter mitt skojiga pyssel bar det ut i friska luften. Ni kan inte ana hur skönt det är när solen lyser! Det var 18-20 grader varmt där jag, mamma och Linnea satt! Asså gud nu känner man verkligen att sommaren är på väg!
Efter min lilla solning så bar vi ut saker till vårt "förråd". Eftersom vi håller på och bygger nu så har vi en stor container som vårt förråd för lite olika saker som utemöbler just nu... Men just nu, just i detta nu så sitter jag här och försöker hitta några bra animeringsprogram. Går sådär kan jag säga fattar liksom inte hur jag ska använda dom. Men men jag får väl ta och lära mig. SES ALLA SÖTA
// VILMA 

Kommentarer
Postat av: Idis

fett fin blogg

2011-04-09 @ 18:28:53
URL: http://photosaremylife.blogg.se/
Postat av: Wilma

Sv: Jag redigerade i PhotoScape ;D <3

2011-04-09 @ 20:21:35
URL: http://wilmawentz.blogg.se/
Postat av: Du vet vem

Hej kan inte du visa bilder på dina sudd...



Väldigt fin blogg!

2011-04-10 @ 10:20:06

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0