Music awards you always gonna be in my heart... <3

Oh my god!

Det är det perfekta uttrycket just nu, eftersom vi hade den låten på...


MUSIC AWARDS!

Det var super kul och vi ägde ut XD Haha nejdå det fanns många bra. Fast inte lika bra som oss. Mohahahaha. Nej nu var jag elak :( FY VILMA! Men vi var bra endå :). ja men iallafall... Vi hade låten Oh my god med Le kid. Ni som såg på Melodifestivalen i år vet vilken låt jag menar. Och för er som inte visste så har en av sångerskorna i Le kid (Johanna Berglund) gått på Tegelviken :D I vår låt så hade vi lite specialeffekter... Hehe typiskt mig :D


REKVISITA.

1. EN SÅPBUBBEL FLASKA (ELLER VAD MAN SÄGER).
2. TVÅ SERPENTINER I FÄRGGLADA FÄRGER.
3. EN STOL PÅ HJUL.

Jaaa... Småbarnen älskade verkligen såpbubblorna om jag får säga det så. Och mamma har filmat oss och några andra t.ex The clowns och The strawberry cupcakes. Så jag kan se på det om och om och om och om och om och om och om igen. Första föreställning gick super bra för mig. Och som sagt småbarnen diggade det där med såpbubblor. Dom gillade nog serpentinerna också... Vi hade också jättekul medans vi väntade på att det skulle bli vår tur :D Men på andra föreställningen gick det ungefär lika bra bara att mitt ben fastnade i sladden till headsetet, när vi skulle lägga oss på golvet i dansen. Jag bara SHIT hur lyckas man igentligen! Men det gick bra iallafall hoppas inte mer än 99% ur publiken såg det. Stylen idag såg ut såhär:

Sorry för otroligt suddiga bilder!


Linne: H&M 39 kr
Shorts: H&M 99 kr
Tights: Ica Maxi XD typ 49 kr eller något







Seee yaaa ska gå och försöka få bort såpbubble vattnet ur ögonen nu. Det svider som sjutton! //

Vilma


Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0