På-på-på-påsklov!

Hejsan goa rara bloggläsare.

Idag var det påskbord i skolan. Och påskbord innebär PÅSKMUST! :D Min absoluta favorit efter julmust :) Fast igentligen är ju typ julmust och påskmust samma sak bara med olika etiketter... Men men, vem bryr sig det är gott! Iallafall... Eftersom jag sitter vid ett tjejbord (bortsett från Rickard.F) så blev det lite flummigt. Fast det skulle det ju bli även fast jag inte satt vid ett tjejbord. Hehe typiskt mig :P... Så jag, Sanna och Holly satt och sjöng snappsvisor medans vi drack påskmust. Efter en helan går visa så kom Hanna, Bella och några fler tjejer till vårt bord, så då satt vi där och blev höga på påskmust. Sen märkte vi att klockan var 11:35 (vi ska gå till gympan 11:40) så då fick vi slänga i oss dom sista köttbullarna och sticka ner till gympan. Men vi hann och vi hade nog roligast av alla den dagen. På vägen till gympan så sjäng vi en liten låt som gick såhär:

LÄSKEN I MAGEN SNURRAR RUNT, RUNT, RUNT, RUNT, RUNT, RUNT, RUNT, RUNT LÄSKEN I MAGEN SNURRAR RUNT, RUNT, RUNT GENOM HELA MAGEN.

Nu ska jag kolla på Talang 2011 ses //

Vilma

Kommentarer
Postat av: Hanna

UToooom tildes för den går upp, upp upp ;D

2011-04-15 @ 20:37:49

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0