Den stora dagen nr.1 :D

Klockan 18:18 den 26/4 kom jag till världen.

Idag uppvaktades jag av en bricka med frukost på och två paket, (resten av paketen skulle jag få på eftermiddagen), medans jag låg i sängen... Vilket vardagslyx, det kan jag börja leva med. Paketen var fint inslagna i cupcakes papper :D och på brickan så fanns det.

1. En macka med vitlökssalami på.
2. Ett fat och på fatet stog en STOR te-kopp fylld med Pucko :P Nom nom delicious
3. En Sverige flagga ( vi brukar alltid ha den på födelsedagar).
4. Två paket

Ett av paketen var från familjen och ett var från min lillasyster.
I paketet från Lillan låg tre stycken pingvinstänger :D Jag älskar pingvinstänger.
Och i paketet från familjen låg det...
EN NY MOBILTELEFON! Det var en HTC Gratia i snygg blå färg. Jag blev jätteglad eftersom att på min andra mobil funkade varken uppåt eller tillbaka knappen. Det var ganska irriterande, för att om man t.ex går in på bilder istället för musik måste man stänga av och sätta på mobilen igen för att kunna gå in på musik.

Efter lite väntan så kom mamma hem från jobbet, och vi tog en liten bullfika.
Mitt i bullfikat öppnade jag mina några presenter till. Vad som fanns i dom var t.ex

Ett kamera stativ.
En iPod stereo grejimojj... TYP

Sen så fotade jag Lillan med mitt nya stativ och familjens kamera. Vi bestämde oss för att ta sommar bilder så vi gick ut och plockade vitsippor :D Så nu ska jag nog fota lite till.

SES// VILMA


Kommentarer
Postat av: idis

GRATTIS

2011-04-26 @ 17:42:18
URL: http://photosaremylife.blogg.se/
Postat av: Linn

visa bilderna snälla :D



PS: lyllos en ny mobil,grej,pingvin stänger,stativ din lyllo apa .DS



PS2: Grattis! från din roligaste snällaste Linn :) DS2.

2011-04-26 @ 18:53:43

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0