Ciao!



Jag känner doften av grillat och tänker att det är nog dags att gå ut nu, i dom 23 graderna. Men jag hinner slänga in ett litet inlägg först. Hela dagen har det var soligt och varmt och jag och Hanna har cyklat (oväntat?). Vi ringde Marika och frågade om hon ville vara med men hon skulle till mormor. Men man ska aldrig ge sig! Så jag ringde typ tio minuter efter och frågade när hon kom hem från mormor.

- Jag kommer hem 16:00.
- Jaha ok.. Mumlade jag eftersom vi skulle typ vara hemma klockan 16:30
- Jaaa
- Men kan du inte cykla nu då :D
- Ska fråga mamma.
- OK
- Det gick
- Haha där ser du man ska aldrig ge sig
- haha nej.
- Ok ses nere vid bryggan Hej då.
- Ok kommer snart ses

Vi cyklade runt lite här i samhället :D Sen cyklade vi hem till Marre och hoppade. Det var jättekul. Och för er som inte förstog så hoppade vi på studsmattan :D Jag älskar att hoppa studsmatta. Men tyvärr så har jag ingen egen studsmatta. Men vad gör det när man kan utnyttja kompisarnas studsmattor (alltså inte kompisarna). på studsmattan filmade vi också en film. Som dyker upp på bloggen när vi filmat in fortsättningen.

Nej nu måste jag ut och dofta på grillen.

SES //
VILMA

Kommentarer
Postat av: moa

fiin blogg vilma :)

grillat är en av dom bästa sakerna med sommaren !

ha en braa dag <3

2011-04-24 @ 10:05:08
URL: http://mliljendahl.blogg.se/
Postat av: moa

sv: tack såå mycket vilma :)

2011-04-25 @ 09:03:26
URL: http://mliljendahl.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0