......

Hejsan....

Ja det har inte blivit några inlägg på ett tag men det har vart så mycket.
Min vecka (förra veckan):
Måndag: Kom till skolan helt hostig & typ förkyld.
Tisdag: Försökte att övertala mamma att slippa gå till skolan... Men neej! :(
Onsdag: Äntligen är man frisk! Första roliga dan på skolan denna vecka. SY-SLÖJD! :)
Torsdag: Skolan som vanligt.
Fredag: Hörrni jag tar nog & slutar att skriva i det här inlägget snart det har ju inte hänt nåt roligt alls!.

Men jag slänger in det här youtube klippet så ni får lite roligt iallafall. Men ni kan bläddra fram typ 40 sek i klippet

http://www.youtube.com/watch?v=Fqnel2UZP-U&feature=player_embedded#

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0