Böcker...

Boktips inför hösten...

Slumpad ordning:

Twilight när jag hör din röst: När jag hör din röst är den 2:a boken i Twilight serien.
Författare: Stephenie Meyer

Här kan ni få en hint på vad det står på baksidan:


Mina muskler frös till is. För det avr inte Jessicas röst som tillrättvisade mig den här gången. Det var en ursinnig röst, en välbekant röst,en underbar röst - len som sammet, trots att den var så upprörd. Det var hans röst - jag var noga med att inte tänka hans namn - och det förvånade mig att ljudet av den inte slog omkull mig och fick mig att krypa ihop på asfalten i plågad sorg. Men jag kände ingen smärta, ingen alls.

Genom dina ögon: Genom dina ögon är en science fiction-berättelse för människor som inte gillar science fiction
Författare: Stephenie Meyer

Hint på vad det står på baksidan:


Jorden har ockuperats av en ras som tar över och kontrollerar människornas sinnen. Men Mealnie Stryder vägrar att ge upp! Vandraren, en av de invandrande själarna som har tilldelats den nyligen tillfångatagna Melanies kropp, har hela tiden varit medveten om hur plågsamt det skulle bli att ta över en människa: de överväldigande känslorna och de allt för tydliga minnena. Men det finns svårigheter som vandraren inte väntat sig - den tidigare ägaren av kroppen vägrar släppa taget.


Så nu fick ni 2 st...





Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0