Berit....

 Hejsan alla glada.....
Idag så har det varit jätte kul i skolan. Det enda som var tråkigt var att vi missade engelskan men istället fick vi göra nåt mycket roligare! Jo ni kan gissa hur länge som hällst men kommer aldrig gissa rätt. Jo vi har haft en forskare som heter Berit här i skolan, och hon har kollat på... Ja jag vet faktiskt inte vad hon gör men endå till saken. Berit valde ut sex stycken av oss fjorton femmor i klassen som hon skulle prata med lite mera. Och en av dom sex var jag :). Så vi fick komma till ett litet möte där hon frågade lite saker. Jaa man kan ju känna att jag kanske snackade lite väl mycket men men sånn person är jag XD Och vad vi pratade om:




Det tänker jag inte säga jag har tystnadsplikt eller så var det Berit som hade det eller så var det alla eller.... Äsch jag vet inte men jag skriver inte om det ifall jag inte får skriva om det.

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0