Yippie....

Gissa vad...
Gissa vad...
Gissa vad...
GISSA VAD!!!

Ok det är bara ca två dagar kvar till julafton men en annan sak...

Vår klass ska vara med i VI I FEMMAN! I radio! Fatta vad kul vår lilla klass här ute i Kvicksund ska vara med i radio :D
Och jag ska representera klassen. :D Gud det går inte att beskriva min glädje i ord så jag veskriver det i ett glädje skrik Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh
Yippie yippie yippie yipiie......

Så nu har jag hoppat färdigt..

Ses ska äta sen är det bara raka vägen till Ica bron =)
Ha en forstatt trevlig dag allihopa så kanske jag kan skriva in ett inlägg ikväll eller imorgon, eftersom att det är jullov imorgon :)

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0