Tråkigt på jullovet?

Hej allihopa..
Nu när julstöket är över så har man ju ett låååångt jullov framför sig. Så vad ska man göra hela jullovet?
Jo det här...


1. Fick du inte det du önskade dig i julklapp?
Har du pengar som ligger och skramlar i spargrisen?

Så här ska du göra...
Ta fram önskelistan (om du har en) och stryk under alla saker du inte fick. Sen tar du fram ett tomt papper och skriver ner sakerna du inte har fått. Välj EN av sakerna som du vill ha mest, Sen så samlar du bara ihop till den saken. Det känns mycket roligare att t.ex använda en kamera som du har fixat ihop tills själv.

2. Rita en serie eller skriv en liten saga.

3.Spela in ett eget litet radio program eller tv tillsammans med några kompisar eller syskon.

Tack o hej hoppas jag hjäpte er kanske kommer fler tips nån gång

Kommentarer
Postat av: Simone

HEEJ! såg din komentar på www.glutenfrittliv.se, (Smillas sida) du skrev att in sida är tråkig och ingen vill kolla! men jag tycker det är tvärt om!! den värkar jätte bra! och du kommer med bratips å så! ha det bra hejå!!

2010-12-29 @ 23:04:16
Postat av: Simone

:D :):D :)

2010-12-29 @ 23:05:03
Postat av: vilma pettersson

Hej Simone tack så himmlans mycket har du en blogg så kan jag gärna följa den

2010-12-30 @ 15:19:40
URL: http://photofreaket.blogg.se/

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0