Hissa och dissa...

Jaa det var ett tag sen jag körde hissa & dissa, så jag tyckte att det var dags för det nu.


JAG HISSAR...

Michael Jackson nya låt!
Hold my hand

http://www.youtube.com/watch?v=-oCCnxBos10

Asså ni kanske inte tycker att den är bra. Men om jag får säga som jag tycker är Michael jackson & hans låtar det bästa som hänt världen sen Jesus föddes. Michael jackson är tillochmed bättre än Jesus.


JAG DISSAR...

Tuggummi under bänken..
Asså idag i skolan när jag skulle torka bordet så satt ett tuggummi under bänken.
UUUUUUUSSSSCCCCCCCHHHHHHH!!!!!
Jag liksom bara vad är det här sen så såg jag att det var tuggummi...

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ



Jaja slut tjatat om mina problem ha ett trevligt JULLOV allihopa..

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0