CSM= ChokladStrösselMarshmallow

Hej här kommer recept på mina CSM!.
Du behöver:
Marshmallow´s
Grillpinnar
Choklad
Strössel
Börja med att sätta på en marshmallow på grillpinnarna ( Jag tog och gjorde 15 st CSM och det räcker gott och väl)
Sen väljer du vilken choklad du vill ha. Ljus, mörk eller vit?
Ta några rutor av chokladen ( Jag tog 12 rutor av marabou mjölkchoklad) och smält dom sen i vattenbad.
Doppa ner en marshmallow i chokladen så att hela blir täckt. (marshmallowsen ska fortfarande sitta på grillpinnen)
När du tycker du är klar med den tar du upp den och strör strössel över den.
Gör så med alla. Ställ dom sedan och låt torka.
KLART!!!
Så här blev resultatet.

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0