Aloha...

Ja idag började skolan. Det kändes bra att börja 5:an men när man kommer dit.... Då känner man VARFÖR!? Okej så farligt var det kanske inte för lärarna känner jag ju bra och sådär eftersom jag hade dom förra året också. Men det är just att det e inte så kul att gå med dom mindre, jag tycker inte illa om dom men det e mycket roligare att gå med dom äldre. Och sen har vi fått en ny musiklärare, okej jag vet inte om hon är dålig eller nåt sånt men jag kommer sakna våran förra lärare Peppe :(, han gjorde så vi fick sjunga på Tuna-park. Men en positiv sak är att vi fick en ny sy-slöjd lärare. Så kanske man inte ska säga men hon lärde ut lite konstigt. Jaja see yaa every body

Kommentarer

Kommentera här awesome person!:

Vad heter du?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg som jag kan läsa?:

Lämmna din awesome kommentar här:

Trackback
RSS 2.0